Vaanster is in Nederland marktleider op het gebied van het leveren van duurzame warmte en koude aan particuliere en zakelijke afnemers en verzorgt de realisatie en exploitatie van WKO-projecten. Momenteel leveren zij aan meer dan 10.000 particuliere afnemers dagelijks warmte en koude. Vaanster investeert in de ontwikkeling en exploitatie van WKO installaties en realiseert WKO projecten gezamenlijk met met gerenomeerde andere partijen om de kwaliteit te kunnen waarborgen. Voor individuele woningen en kleinschalige appartementencomplexen doet Vaanster aan verhuur van een warmtepomp in combinatie met zonnepanelen. Daarnaast beheert Vaanster ook WKO-projecten voor woningcorporaties.

Vaanster is klaar voor een verdere groei van toekomstige exploitatieprojecten. In het kader daarvan was er ook behoefte aan een professionalisering van de brand identity dat past bij de kernwaarden van Vaanster. We zijn begonnen met het ontwerp van het logo. Inmiddels hebben we dit doorontwikkeld en verwerkt in het ontwerp van de huisstijl. In het vervolg hierop hebben we de opdracht gekregen om een visual identity voor Vaanster te ontwikkelen voor warmtevanmorgen.nu. Binnen deze visual design hebben we inmiddels een corporate folder, presentatiemappen, een new business powerpointpresentatie, een e-mailtemplate, design voor het facturatiesysteem, een showwand, een pop-up presentatiewand, 2x een stand ontwerp voor de Provada beurs in Amsterdam en de Energievakbeurs in de Brabanthallen en doen we inmiddels ook het beheer van de website.

Vaanster logo pos Vaanster logo diap Vaanster huisstijl Vaanster Visual Identity folder Vaanster offertemap Vaanster Visual Identity pop-up achterwand Vaanster Visual Identity stand Provada design Vaanster Visual Identity stand Provada