Klant:

QUBI Earable

Onze rol:

Branding en realisatie

Bureau:

ZIGT Studio

QUBI Earable is een nieuw en slim, onzichtbaar apparaatje speciaal voor iedereen die nét iets minder hoort. Dat net wat minder horen merk je vaak als je je begeeft in ruimtes met relatief veel omgevingsgeluid waardoor je gesprekken niet meer of niet meer goed kan volgen. QUBI  is ultiem klein en past geheel in het oor, zodat niemand ziet dat je het draagt. Het unieke aan dit apparaat is dat je niet vastzit aan een permanent gehoorapparaat. Je doet ze in wanneer je ze nodig hebt en uit als je ze niet meer nodig hebt. Ideaal dus voor op het werk of als je met vrienden hebt afgesproken in een kroeg of uit eten gaat in een restaurant. Daarnaast hoef je er niet speciaal voor naar een audicien, maar kan je de QUBI gewoon online bestellen.


ZIGT is gevraagd om op een slimme manier in de media te zorgen voor naamsbekendheid en te zorgen dat er meer traffic en sales gegenereerd wordt naar de website. ZIGT studio heeft hiervoor in basis een communicatiestijl in beeld gemaakt en vervolgens met deze beelden verschillende communicatie-uitingen ontworpen voor de socialmedia campagne en advertenties. Tevens hebben wij de website gerestyled en gezorgd dat de traffic op de site goed meetbaar is. Om meer naamsbekendheid te genereren is QUBI een radiocampagne gestart op Arrow waarvoor ZIGT Studio de productie van de radiocommercial heeft gerealiseerd.

Alles
Audio
Online
Print
Video
  • Logo_Stannah_800x597_FC
  • Sticky Presentations Logo
  • SwissCheese ZIGT Studio
  • Hoofdvaart College