Klant:

COPAR - Italiano

Onze rol:

TV Billboard

Bureau:

ZIGT Studio

Oudere mensen onder ons kennen dit snoepje wel. Voor hen is een Italiano is al sinds jaar en dag een begrip. Een nostalgisch dropje dat bekend is geworden van de originele drop rolletjes met het suikerlaagje. Bij de jongere doelgroep is het lekkere dropje minder bekend en daarnaast heeft Italiano nog meer in het assortiment! Italiano wil ook graag het jonge publiek aanspreken en wil zich dan ook herpositioneren met een jong, kwalitatief hoog, imago door met name vrouwen met kinderen en kinderen aan te spreken.

Op RTL zullen de komende maanden cromo’s worden ingezet in combinatie met TV billboarding rondom de voor de doelgroep kwalitatieve programma’s. Vervolgens zullen de TV billboards ook te zien zijn rondom het programma Superkids van RTL.


ZIGT studio heeft hiervoor de opdracht gekregen een TV billboard te bedenken en te realiseren dat zowel vrouwen als het jongere publiek zal aanspreken en waarin de producten op een speelse en energieke manier worden getoond. Inmiddels is er ook gezamenlijk met ZIGT Performance een community op Facebook opgezet waarvoor ZIGT Studio in de door ons ontworpen stijl de posts in beeld en animatie verzorgd.

Alles
Audio
Online
Print
Video
  • Logo_Stannah_800x597_FC
  • Sticky Presentations Logo
  • SwissCheese ZIGT Studio
  • Hoofdvaart College