Klant:

Hornbach

Onze rol:

Vaderdagcampagne 2017

Bureau:

ZIGT Studio

Als je bij HORNBACH komt, dan kom je niet voor een regulier boutje of huis-tuin-en-keuken gereedschap. Nee, HORNBACH is dé bouwmarkt voor echte klusmannen. Of klusvaders in dit geval. In ons land wemelt het namelijk van de handige vaders die regelmatig op de winkelvloer, druk in de weer met projecten voor hun kinderen bezig zijn en daarmee is er, wat HORNBACH betreft, ook een traditie geboren.


ZIGT Studio en ZIGT hebben als inhaker op vaderdag het concept onder de slogan “Ben jij de aller-, aller-, allerbeste klusvader van Nederland?” bedacht. Vanaf nu zal vaderdag nooit meer hetzelfde zijn. Dit jaar heeft HORNBACH voor het eerst de Gouden Hamer uitgereikt voor de ‘Beste klusvader van Nederland’. Op verschillende data voorafgaand aan vaderdag konden de klusvaders hun spierballen laten rollen in de dichtstbijzijnde HORNBACH vestiging. Dit leverde 14 finalisten op die gezamenlijk met de hulp van hun kinderen op de finaledag op 18 juni (vaderdag) in Amsterdam met elkaar de strijd aangingen voor het winnen van de eerste Gouden Hamer én nog beter; de eeuwige faam!

Alles
Audio
Online
Print
Video
  • Logo_Stannah_800x597_FC
  • Sticky Presentations Logo
  • SwissCheese ZIGT Studio
  • Hoofdvaart College