Klant:

IMK Opleidingen

Onze rol:

Grafisch ontwerp en DTP

Bureau:

ZIGT Studio

Chung Jung One is in 1956 opgericht in Zuid-Korea. Gefermenteerde producten als Gochujang (gefermenteerde peperpasta) en Doenjang (gefermenteerde pasta van sojabonen) werden toen nog op traditionele wijze geproduceerd in aardewerken potten. Het fermenteren zorgt ervoor dat de producten een ‘Umami’ smaak krijgen. Umami wordt ook wel de vijfde smaak genoemd naast zout, zoet, bitter en zuur. Het is ook nog eens erg gezond. Inmiddels is Chung Jung One in bijna alle werelddelen te vinden en uitgegroeid tot één van de grootste producenten van gefermenteerde producten. Sinds 2015 is het merk ook in Nederland verkrijgbaar.


In combinatie met ZIGT zijn en worden er verschillende social media campagnes opgezet voor o.a. Facebook om de doelgroep van Chung Jung One één op één te stimuleren en te faciliteren met relevante content en informatie waarvoor wij maandelijks zorgen voor het (geanimeerde) beeldmateriaal.

Alles
Audio
Online
Print
Video
  • Logo_Stannah_800x597_FC
  • Sticky Presentations Logo
  • SwissCheese ZIGT Studio
  • Hoofdvaart College